Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 31. srpna 2015

Teambuilding nr. 2

Vcelku nečekaně se zjevila nabídka pocházející z tábora bývalého sousedního týmu zúčastnit se společného teambuildingu a utužit tak skomírající vztahy. Přiznám se, že vidina posezení ve sklípku na Česko-Rakouském pomezí v Bohem zapomenuté vsi, Jaroslavicích, mě zvlášť nelákala. Ani nápad několika lidí z druhého týmu, vyrazit na kole, pro mě nebyl extra motivující, zvlášť, když organizátor setkání tuto snahu lehce ostrakizoval. Nakonec však zvítězilo rozhodnutí zúčastnit se, nápad kolegy jet domů do Brna ještě téhož dne a skutečnost, že bych se stal snad jediným bojkoterem mě přesvědčilli. Možnost nekvalitně se vyspat ve vlastní posteli, stihnout včas páteční pracovní povinnosti a ještě se projet na kole (přeci bych nejel autem, že :-)) byly zkrátka docela dobré argumenty...

JV vítr, cesta na J aneb milé vyhlídky na obzoru. Místo převzetí návrhu cesty po cyklostezkách se zanedbatelným převýšením 200m v délce 85km jsem sáhl po té s převýšením 400m v délce pouhých 70km. Krom délky a převýšení tu byl ještě jeden nezanedbatelný rozdíl, má varianta bezostyšně brázdila nejfrekventovanější silnice ve směru z Brna na Znojno, jak jinak taky? Přiznávám, že ani mi není příjemné, když v bezprostřední blízkosti okolo mě prolétávají auta a zejména kamiony. Ale i na tuto drobnost lze pohlížet s úsměvem, on takový kamion rozčísne luxusně vzduch a bordel v něm vzniký vás na vteřiny zbaví protivětru :-) Jasně, háže to s vámi o 106, ale zato jedete :-) A tak jsem stanul v Jaroslavicích za neočekávaných 2,5h.

V krátkém telefonátu kolegovi se mi dostalo informace, že jsou všichni rozprchlí po vesnici, to jsem nečekal, ale neva. Na návsi jsem bohužel dal na slova místní obyvatelky, že voda z kohoutku je pitná, nikoliv užitková a zároveň mi bylo objasněno, co jsem již věděl, že jde o vodu kojenecké kvality. Tato však neskutečně zapáchala, ale co, lepší než umřít žízní :-) Během mého sosání se objevili první kolegové a mi se dostalo vysvětlení, proč jsou všichni roztroušení porůznu po obci. Hraje se totiž šifrovačka a nutno říct, že velice povedená šifrovačka. To jsem samo sebou docenil až po připojení k výše zmíněné skupině. Že šlo o skupinu vítěznou netřeba se rozpovídávat a ne neměl jsem v tom prsty. Konec konců byla to moje první účast v takovémto podniku. Během cesty se mi u cest podařilo "nakoupit" několik hrušek, po kterých jsem slušně zasytl.

Jako vítězové jsem dostali výsadní (jak jinak taky) právo zasednout k plným stolům jako první :-) Lákavé, lákavé, nicméně moje aktuální stravovací návyky nedovolovaly jíst nic jiného než rajčata s mozzarelou :-) Neva, byla báječná! V průběhu času se začaly objevovat další soutěžní skupiny a v jedné z nich i organizátor, který nám doporučil návštěvu nedalekého vinohradu, jehož plody v podobě vína nás měly doprovázet až do rána :-) Další chyba, během prohlídky jsem neodolal pokušení nevyzkoušet plody plné slunce... Chutnaly báječně, ale opožděně příchozí informace, že byl vynohrad v uplynulém dni postříkaný, mi a zejména mým vnitřnostem příliš neprospěla. Když jsem se pak s chutí pustil i do půlnočního kapřího tataráku, bylo vymalováno! A to se raději nezmiňuji o tom, že kečup, ve kterém tatarák plaval nepochybně obsahuje nejen rafinovaný cukr, ale i lepek, au! Mé předsevzetí "nepřežrat se" vzalo tak rychle za své...  

Nechme pro tento okamžik jídlo jídlem a řekněme si o tom, jaké to bylo. No, už z řádek výše uvedených lze soudit, že program byl znamenitý a jídlo stejně tak. Ale to nebylo všechno, byť by to ke spokojenosti stačilo. Za neocenitelný bonus považuji skutečnost, že jsme nebyli zalezlí v klasickém sklípku, ale měli jsem k dispozici zrekonstruovanou chalupu s moderními vymoženostmi typu toaleta, sprcha, teplá voda... Vzhledem k povedenému počasí jsme se však až do noci, no spíše do rána pohybovali venku. Zde se našlo dostatek prostoru pro pokec s kamarády, komentovanou prohlídku vinohradu, zpěv a poslech u kytary a akordeonu, soutěže v poznávání alkoholu a kdo ví co ještě :-)

Druhý teambuilding a opět nadmíru povedená akce pro tentokráte dokonce bez doprovodu policie :-) Jen tak dál!



Žádné komentáře:

Okomentovat