Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 4. dubna 2015

ZLM 2015 a kuželky - velká, velká, velká minela

Slunečná sobota 4.4.2015 a já po páté v řadě na závodě ZLM, nevídané a také trochu zbytečné... No ano, koulené disciplíny mi jdou tradičně skvěle, moje výkonnost zůstává tradičně přízemní. No a co, pan Šustr říkal, že to dorovnám v běhu. No nevím, neběhal jsem ani nepamatuji, ale byl to dobrý nápad, asi začnu :-)

Ale zpět k závodu, ten se tradičně konal ve Velké Losenici, kam jsem přiletěl na poslední chvíli, ale stejně jsme měl dostatečnou časovou rezervu, čekalo se na brněnský Meteor :-) V mezičase jsem potrénoval na místních šikmých plochách, které když se spojí se stejně křivou muškou, tak z toho při koulení 2 x 20 do plných vypadne pouhých 110 bodů.

Tragikomedičnost mého vystoupení však nezkazila moji dobrou náladu, kterou rozehrály takřka dokonalé ranní běžky na Vysočině a dále udržovalo slunce a dobré jídlo :-) Navíc, co si budeme povídat, i na posun z 96b na 110b lze pohlížet jako na zlepšení :-)

[update] O týden později byly zveřejněny výsledky, můj výkon stačil na 138. místo ze 169. LOL! Naházel jsem v podstatě tolik, co vítěz v jednom kole. Díky tomu jsem se propadl ze 7. na 16. místo :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat