Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 15. června 2012

Doplňujeme depozitář, aneb lovíme chybějící památné stromy

15.6. jsem si dal další samotářský švih, tentokráte jsem se odvázal a opustil jsem nejbližší okolí NMNM a vydal se do krásné obce Krásné. Krom toho, že je okolí a snad i sama obec krásná, nachází se zde památný strom - lípa, kterou jsem ještě nezvládl zařadit do svého virtuálního depozitáře. Již několikrát jsem kolem ní proletěl, ale nikdy se mi nepodařilo zastavit spolujezdce včas, tak abych stihl pořídit fotodokumentaci. Proto se stala cílem mé cesty, která započala na žluté turistické. Ta poutníky provede z Maršovice, na dohled okolo Pohledce do malebné skoro horské vísky, Studnic, kde mě provázela nečekaně příjemná společnice - vůně posekaných luk. Ze Studnic, zejména kvůli nedostatku času, jsem to napálil po silnici do Sněžného. Odtud jsem vyšplhal po červené na Buchtův kopec, kde jsem inhaloval luxusně lahodný vzduch... Na Buchtově kopci mě pak čekal ještě jeden neméně lahodný zážitek, více než 3km dlouhý sjezd až do Krásného. Zde jsem splnil svoji misi a pokračoval přes Březiny do Milov, kde jsem se napojil na zelenou, která mě zavedla do Kadova, silniční zkratkou přes Fryšavu na Medlov, dále opět po zelené k Sykovci, za hrází rybníka jsem přeskočil zpět na správnou zelenou, která mě již zavedla do cílové stanice - NMNM. Vskutku vydařená projížďka...















Žádné komentáře:

Okomentovat