Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 2. června 2012

Aldu zezadu již znám

Bodejť by ne, jezdím s ním již hromadu let a většinou vlaji na chvostu jakékoliv bikové skupiny, která má Aldu v čele, takže ho zezadu dobře poznám. Letos mu to však příliš nejezdilo, takže jsem doposud neměl příliš možností zjistit, zda zezadu vypadá stále stejně. :-) Ale situace se rapidně mění, švih od švihu se lepší. 2.6.2012 to bylo jako za starých časů. Záměrně nepíši jakých starých časů, zda dobrých nebo špatných. Oni jsou časy totiž pořád stejné, záleží jen na tom, jak se ně díváte. Takže jsem klidně mohl napsat za starých dobrých časů, ale vzápětí bych musel dodat, že současnost je neméně dobrá :-) Tak asi tak. Zdánlivě parádní počasí kazil studený vítr a chladno v okamžicích, kdy slunce schovalo svoji přívětivou tvář za hutné mraky. 52km dlouhý švih jsem jel poněkud "rozbitý", nebylo mi moc "hej", přesto to bylo fajn. Tedy až na úvod, kdy jsem čekal na parkovišti na Aldu a podařilo se mi vykouzlit zcela začátečnickou chybu. Při tréninku rovnováhy jsem se dostal do labilní polohy, nic neobvyklého, ale ta noha, která zůstala zamčená v pedálu znamenala poměrně bolestivé zhroucení se na obrubník ...

















Žádné komentáře:

Okomentovat