Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 8. května 2012

Běžecký trénink na "bude upřesněno"

Trochu neoriginálně jsem si vypůjčil polovinu titulku od Davida Grudla z jeho přednášky na Barcampu Brno 2011. Nicméně to bylo natolik lákavé, že jsme tak učinil ... Běh mě totiž začíná čím dál tím více bavit. Po deseti letech, kdy jsem tak maximálně dobíhal šalinu v Krně, mu znovu přicházím na chuť. Tedy s drobným rozdílem, čtvrtkařskou trať a tretry jsem nechal pověšené na hřebíku a hodlám se pustit do cross country běhu na delší vzdálenosti.

A proč "bude upřesněno?" Nevím na co vlastně začínám trénovat. Přirozeně existují jisté mlhavé cíle:
  • pravidelný běh je zdravý (heslo "sportem k trvalé invaliditě" jsem nikdy neslyšel :-))
  • rozvoj aerobní vytrvalosti (na těch běžkařských laufech se mi to asi bude hodit :-))
  • plánovaný zimní triatlon (kromě běžek se budu těšit na zimu i kvůli biku a běhu :-))
Nicméně konkrétní cíl ještě zdaleka stanoven není, ale už teď se dá předpokládat, že žhaví kandidáti mohou vzejít z následující skupiny:
  • půlmaraton
  • maraton
  • triatlon (Ironman - "Das ist nur ein Spass." :-))
  • HROB (jen pro jistotu - "horský orientační běh")
  • chci si odepsat všechny klouby ještě než dosáhnu stáří 100 let :-)
Ale abychom se také dostali od teorie k praxi ... V den státního svátku, 8.5.2012, se mi podařilo vylézt z postele už o půl páté (odpoledne :-)) a díky Janči jsem vyrazil na drobný 10km dlouhý trénink. Vynikající společnost a počasí, spolu s následnou únavou z běhu, na který tělo ještě není zdaleka zvyklé, mi přineslo opět vynikající pocity, a tak nezbývá než se těšit na následující trénink ...


Žádné komentáře:

Okomentovat