Poznámka: následující poznámka není testem a už vůbec ne recenzí. Dostalo se mi příležitosti svézt se pár metrů na silničce od amerického výrobce Specialized s názvem Tarmac Elite z roku 2015. Stroj ve velikosti rámu 56cm váží neoslnivých 8,20kg a je mi záhadou, kde všude ztrácí na svoji konkurenci. Karbonový rám a vidlice jsou vyrobeny z Specialized FACT carbonu. O záplety se postarali Italové prostřednictvím Fulcrum S5. Ach, moje milá Itálie. Stěží mohu pochopit jak na kolo s maloobchodní cenovkou okolo 65.000Kč někdo dá takové kotvy. Údajně váží 2010g a jde o nějaký paskvil Racing 5 a Racing 7, z obou si berou asi to horší... Kolo je kompletně osazeno silniční sadou Shimano 105, tedy s výjimkou klik, které dodává firma Praxis Works, konkrétně pak extrémně lehké Turn Zayante M30. O kokpit se také stará sám Specialized v podobě modelů Specialized Comp, hliníková řidítka a představec a karbonová sedlovka o průměru 27,2mm. Na sedlovce pak najdete sedlo Specialized Toupé Comp Gel, které mi celkem sedlo. Z té kratičké jízdy šlo vypozorovat jen toliko, že Specialized nabízí poměrně krátký vzpřímený posed. Ergonomie a funkčnost 105 je ve srovnání s Ultegrou taková nemastná a neslaná. Celkově mi kolo připadalo malé a rám mým očím zrovna nelahodil díky mohutnosti a různým pokrouceninám. Co na tom, že rámy od Specialized jsou hodnoceny velice kladně, když se mi nelíbí a kolo jako celek váží jen o trochu méně než lehká hlína s komponentami o řadu nižšími... Tak kde to jsme?
Štítky
auta
(18)
běh
(34)
beskydy
(13)
brusle
(34)
cukroví
(11)
divadlo
(1)
DIY
(2)
filmy
(17)
golf
(1)
hory
(37)
IT
(68)
jednokolka
(1)
kola
(109)
kolce
(10)
koloběžky
(4)
koncert
(4)
koně
(1)
létání
(20)
lezení
(22)
literatura
(8)
lodě
(2)
lyže
(130)
motorky
(61)
osobni
(1)
osobní
(102)
plavání
(4)
posilování
(2)
potraviny
(27)
příroda
(8)
recenze
(3)
recepty
(62)
sauna
(1)
squash
(3)
tanec
(3)
telefony
(19)
turistika
(60)
USA
(58)
vlaky
(4)
vysocina
(3)
wakeboarding
(1)
závod
(1)
závody
(84)
ZLM
(66)
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat