Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 19. dubna 2019

Sabelell a Cannondale Super Six EVO Ultegra 2015 aneb po drobných úpravách slušná stíhačka

Poznámka: následující poznámka není testem a už vůbec ne recenzí. Dostalo se mi příležitosti svézt se pár metrů na silničce od amerického výrobce Cannondale s názvem Super Six EVO Ultegra z roku 2015. Stroj ve velikosti rámu 56cm váží slušných 7,48kg, což se zdá býti slušným základem pro upgrade, který by mu samozřejmě slušel, zvláště po té, co se podíváte na pár továrních zápletů Mavic Aksium S, které patří mezi známá těžítka. Jinak asi jen stěží vás překvapí, že při zmíněné hmotnosti zde mluvíme o karbonovém rámu a vidlic, u Cannondale z BallisTec Carbonu. Kolo je kompletně osazeno silniční sadou Shimano Ultegra 6800 k jejíž funkčnosti lze mít jen stěží jakýchkoliv výhrad. S tou kompletností sady (Ultegra) jsem to trochu přehnal, poněvadž kliky dodává Cannondale v podobě HollowGram Si na středu BB30 s převodníky FSA Chainrings 52/36, takže hodně povedený kousek HW. O kokpit se také stará sám Cannondale v podobě modelů C2, hliníková řidítka a představec a karbonová sedlovka o průměru 27,2mm. Na sedlovce pak najdete sedlo neméně renomovaného výrobce Fi'zi:k Arione CX, které mi sice ani trochu nesedlo, ale zato vypadá parádně. Z té kratičké jízdy šlo vypozorovat jen toliko, že Cannon nabízí poměrně dlouhý závodní posed, působí včetně kol dostatečně tuze, ergonomie a funkčnost Ultegry je nesrovnatelná s Tiagrou, kterou jezdím. Výborný dojem z kola dokresluje zcela subjektivní záležitost, kterou bych označil za nemohutnost rámu popř. "míst styku jednotlivých trubek". Za mě hodně povedený kousek.


Žádné komentáře:

Okomentovat