Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 9. dubna 2018

ZLM 2018 - kuželky aneb losenické after kraslice

Ta podivnost "losenické after kraslice" vlastně jen naznačuje, že jsem nebyli na lize o Velikonocích, ale až týden po té, na náhradním a zároveň de facto regulérním termínu. Stalo se totiž, že se všichni přihlášení nevešli. Tentokráte jsme vyrazili nejen s Janičkou, ale i s Honzou. Na místě jsem si popovídali jak s Láďou, tak s Láďou a přirozeně i s Jirkou. Nepodobně jiným závodům jsme zde seděli a seděli a povídali a bylo to příjemné. Na rozdíl od samotného výkonu, který se snad ani nedá nazvat výkonem. :-) Nejsem si jistý, ale první čtyři nebo pět hodů do plných šlo na plno mimo kuželky do okapového žlabu. Kdyby vás zajímalo, co asi tak může kapat pod střechou kuželny, tak vězte, že mé slzy z toho tragického pojetí hry... Ale aspoň že to šlo Janičce, ta nakoulela 139 bodů a já skončil někde na 109 a to jen zásluhou toho, že jsem přešel na obouručný styl. No tak snad bude příště lépe. Domnělý propad v tabulce ligy doplním až to bude černé na bílém. BTW celkem by mě zajímalo, zda jsem překonal špatnost svého umístění z bowlingu asi nejhorší ligařské umístění ever. No jo no, očividně si koulivé disciplíny sednou :-) Nakonec z toho bylo krásné 115. místo ze 160 závodníků a současně luxusní propad na 11. místo z 5. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat