Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 7. dubna 2018

Poprvé na golfu aneb tajgr se nedostavil, nečekaně...

Co je první činnost, do které se pustíte po týdnu stráveném v posteli (spolu s nemocí)? No vstanete a zajdete si na golf. A kdo za to může? Virózka. Tedy jako Petr Virózka... Kdyby mi totiž neposlal odkaz na den otevřených dveří driving range v Žabovřeskách, tak bych vylezl z postele maximálně tak na nákup potravin :-) Ale na druhou stranu to nebylo špatné, tedy jako zážitek pro mě. Ostatní si to naštěstí/díky Bohu nikterak neužili, rozumějte, že to nebylo tak výjimečně špatné, že by si o tom trenéři z Kaskáda Golf Academy vykládali ještě dalšího dne, dokonce jsem ani nikoho nezranil žádným z podivně odražených míčků... Nijak jsem nečekal, že by dorazil na první dobrou Tajgr a toto očekávání se vyplnilo. Málokterý odpal na driving range připomínal skutečný odpal, většinou jsem to hrubě netrefoval, a když se zdařilo, tak z toho byla exponenciála olizující plot. Jen pár kousků prokázalo potenciál hodný skutečné rány, tedy když pominu smutnou skutečnost doletu mezi 50-100m. Bohužel se mi ani v těchto chvílích nedostavil pocit "úspěchu", prostě to za moc nestálo. Vlastně ani patování, kde riziko zranění sebe či ostatních limitně klesalo k nule, ve mě neodhalilo skrytý talent (jedině snad, že by se skrýval sakramentsky hluboko :-).  Ve výsledku to celé překvapivě celkem bolelo, přišel jsem o obě zápěstí, rozedřel si malíček do krve a vůbec... nečekaně náročný tělocvik. Na druhou stranu si aspoň vzdáleně dokážu představit o čem to může být a představa objevování cizích zemí a jejich greenů mi nepřijde až tak nepříjemná (odhlédneme-li od hloubky uhlíkové stopy, kterou to s sebou nese). Takže s přiblížením důchodového věku se mají greeny na co těšit. ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat