Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 18. července 2017

O tom, co mě vážně netěší - Vodafone

Několik uplynulých let jsem byl s Vodafonem nadprůměrně spokojený, až na malé výhrady vše fungovalo tak, jak bych očekával. Jenže toto příkře kontrastuje s poslední zkušeností. Při placení květnové faktury (někdy na konci června) jsem si nemohl nevšimnout, že aktuální útrata převyšuje průměrnou měsíční útratu zhruba o 100Kč. Překvapující. V tu chvíli se mi vybavil domnělý hoax o tom, že Vodafone zdražuje "zvýhodněné" tarify mBanky. Že by nešlo o hoax? Poněkud přednasraný vytáčím číslo "operátora". Po obligátním mnoha minutovém zdržení, svědčícím o vytížení call centra, se dostávám na řadu. Za krátkou dobu mi pán poměrně jasně vysvětlí, že mBanka rozvázala spolupráci s Vodafonem a že již nejsou schopní dostát svým závazkům, takže mi zdražují tarif o 100Kč. Přemýšlím proč mě to samé nenapadlo již před lety, prostě jsem měl posílat jen poloviční platby, protože s ohledem na evropský telekomunikační trh nelze nepovažovat můj paušál za nehorázně předražený a má logicky smýšlející duše není schopná dostát písemným závazkům a platit za nesmyslně předraženou službu... Kecám, vím proč mě to nenapadlo, protože by mě už dávno exekutor vystěhoval z bytu. Předpokládám, že nikoho nepřekvapí, že Vodafonu to projde bez větších problémů a že si to odskáču jen já... Podle zákona mám v takovém případě právo odstoupit od smlouvy, což jsem se okamžitě rozhodl učinit. Jenže podle výkladu Vodafonu jsme měl tuto možnost jen do jistého data, které již dávno pominulo. A jak je prosím vás možné, že mě neinformovali o tom, co se bude dít... Opět jsem na omylu, informován jsem byl, i přestože jsem do této chvíle neměl nejmenší tušení, že se něco takového bude dít. No, informován... Nikdo mi nevolal, nikdo mi nenapsal SMS a přesto jsem byl informován. Jak? Jednoduše, bylo to napsáno ve fakturách za služby. A co, že jsem fakturu neviděl několik měsíců, protože pro provedení platby se mi stačí podívat do internetové samoobsluhy, kde hned vidím aktuální dlužnou částku a variabilní symbol. Do detailního vyúčtování lezu, jen když se cena znatelně odlišuje od běžného měsíčního standardu. Takže díky, že jste tu informaci napsali do faktur, které dostávám elektronicky a ani je nečtu. BTW když jsem si nějakou fakturu otevřel, tato informace stejně ležela daleko za platebními informacemi, přibližně na třetí stránce faktury poměrně malým písmem uprostřed velkého bloku textu, takže i když jsem už věděl, kde informace měla být, tak mi stejně její nelezení trvalo neskutečně dlouho, jako by si někdo dal tu práci, aby si toho člověk nevšiml, minimálně ne na první pohled. Ať si kdo chce co chce říká, z mého pohledu nejde o košer praktiku, skoro si to nezadá se "známými šmejdy". Korunu tomu nasadil borec na lince, který mi oznámil, že přeci mohu smlouvu vypovědět i tak a že mě to bude stát jen asi 450Kč. Tím mě vyloženě nasr... nevím, třeba sám vydělává pěti kilo za půl hodiny, takže mu to nepřijde jako moc, ale mi to moc přijde a to bez kontextu toho, že ten kdo není schopen dostát svým závazkům je Vodafone a ne já... Takže milý Vodafone, děkuji, končíme spolu.  


Žádné komentáře:

Okomentovat