Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 23. února 2015

ZLM 2015 a bowling - koulet na plný koule a nemít na to koule

...nějak takhle vypadala třetí letošní disciplína Žďárské ligy mistrů. Pokud si někdo myslel, že nemohu v lize dopadnout hůře než v obřím slalom, tak mohu... Bowling toho byl zkrátka zářným případem :-) V důsledku to však skončilo naprosto dokonale - nikoho jsem nezabil, sebe nezranil a dráhu nezničil, juchůůů! Co se týká bodového přídělu, škoda mluvit, nějakých 177 (99 + 78) bodů ve dvou sériích. No ano, více nakoulí kdejaké malé dítě, ale to neva, já se stejně skvěle bavil - Simpsonovi to jistili, díky Meteo(ři)rite :-) Začátek byl pravda trochu divočejší, nepůjčil jsem si boty a v ponožkách jsem se báječně klouzal. Klouzal a nebyl schopný koulet, dva hody a můj účet zel prázdnotou jako před začátkem hry (ale první vyhrání z kapse vyhání, že? :-)) Čas změnit plán, půjčil jsem si boty ;-) No, nepomohlo to sice nikterak zázračně, ale i ta trocha se počítá. V průběhu hry jsem měl tendence sklouzávat k své typické nehře s cílem vrhnout kouli největší možnou rychlostí, naštěstí jsem svoji lehce zvrhlou touhu zvládal celkem krotit... V tom mi pomáhala i dočasná absence sil, o kterou se postaralo téměř 130km na běžkách ve třech dnech předcházejících :-) Tj. meta 40km/h mi zůstala pro tentokráte zapovězena. Zkrátka se ukázalo, že na koulivé disciplíny nemám talent. Ale to bych tu moc nerozpitvával... Co kdyby někoho napadla otázka typu "mám-li talent vůbec na něco"? A kdyby se došlo ke konsenzu že "nikoliv", jak bychom pak vysvětlovali dílčí dá se říct úspěchy? Že jsem dříč? A co když bychom se neshodli na této interpretaci? Co potom? Náš logický systém by získal povážlivé trhliny...  Opusťme tedy raději vlnu filozofování nad kulatostí koule a zabývejme se něčím prospěšným (ve stylu "nepište mi a pokud možno nepište vůbec" :-)) Takže někdy příště a úspěšněji :-)

[update] Po týdnu jsou k dispozici výsledky, se 116. místem ze 173 startujících jsem v celkovém hodnocení ZLM spadl na nechutné 9. místo aneb "mám na čem pracovat" :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat