Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 6. října 2019

ZLM 2019 - koulařský sedmiboj aneb bez síly, výbušnosti, techniky zato s bolestí zad

14. z 16 disciplín letošní ligy dorazila v neděli 6.10.2019 na atletické hřiště v NMNM. Kvůli rekonstrukci bytu sousedů jsem utekl z Brna na Vysočinu již čtyři dny před závody. Ty jsem úspěšně vyplnil seděním na zadku, pojídám, přejídáním, oslavou narozenin a sledováním televize. K tomu se přidala brutální bolest zad způsobená nevhodným posezem v naprosto luxusním voze, kterým jsme se vraceli z Kralického Sněžníku. Bylo to asi poprvé, kdy jsem netrénoval ani techniku a to ani teoreticky. Prostě jsem v neděli vstal, přejedl se a na poslední chvíli vyrazil pěšky na atleťák. Bez rozcvičky a po zahřátí jednokolovým během (300m) jsem skočil rovnou do závodů, abych vyvrhl tragických 44,52m. Na stranu druhou šlo o nejlepší výsledek z posledních tří účastí, tj. ze všech mých účastí. :-) Zajímalo by mě jak je jen možné podávat nejlepší výsledky s nejhoršími vstupními podmínkami... Srovnání s výkonem předpokládaného vítěze (62,66m) však vychází naprosto tragicky, což je pro mě ještě více podivné, vzhledem ke své tělesné konstituci bych očekával, že koule bude mojí silnou stránkou a není!


Žádné komentáře:

Okomentovat