Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 8. října 2015

Podzim, nadešel čas holin aneb Bratři Ebenové v NMNM

Ve středu 7.10.2015 navštívili moje rodné město Bratři Ebenové se svým aktuálním albem Čas holin. To mě sice při prvním poslechu nezaujalo zdaleka tak, jako ta předešlá, ale skupinu jsem ještě na živo neslyšel a tak jsem neváhal ani chvíli.

Už klasicky se musím, rozuměj - chci, pozastavit u publika. Vždy mě vyděsí obéznost místních a tentokrát se k tomu přidala nedochvilnost (ta mě neděsila, ale nasrala)... Na rockovém či punkovém koncertu asi cajk, ale na Ebenech, kteří navíc zahájili svůj koncert po tmě písní "Malá píseň do tmy" :-) mi to vážně vadilo! O poznání lépe si s tím poradil Marek, který to po písni vtipně glosoval a prostřednictvím těchto neslušňáků navázal vřelý kontakt s obecenstvem...

Koncert nemá valnou cenu jakkoliv popisovat, za mě paráda, ale co člověk to názor, takže si ho utvořte sami, chcete-li :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat