Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 13. července 2015

Letní fesťáky, holky a mašiny aneb Festival pod Zelenou horou 2015

Festivalovou sezónu jsem letos zahájil netradičně na Vysočině, ve Žďáru nad Sázavou, kde se 3.-4.7. konal Festival pod Zelenou horou. Zážitky by snad šly postihnout jedinou větou, "po procházce žďárským Bronxem jsem se nakrmil Zrním, trochu si Polétal a skončil v marxistické Vltavě plné prasátek, naštěstí to zachránilo stádo zvířat, napočítal jsem jich minimálně Sto." :-)

Páteční večer byl zasvěcen fesťáku jen na pár chvil, z poloviny to bylo dobře a z poloviny špatně. Tak začněme tou horší zprávou, původem domácí SKAčková skupina Skalingrad zaujala snad jen názvem, který je vtipnou přesmyčkou výše zmíněného Bronxu, tj. Stalingradu. Dobře, zase jsem si trochu zapřeháněl, pozornosti hodná byla totiž i zpěvačka :-) Jenže tím končíme, trapný zpěvák, němá zpěvačka, nudné nenápadité texty s průměrnou hudbou a k tomu půlhodinové zpoždění (na první skupinu dne docela faux pas).

Ale útrapné čekání se vyplatilo, na Zrní si totiž vždycky rád počkám. Mám pocit, že jsou stále lepší, juchůůů :-)

Sobotní program o poznání delší a bohatší skrýval dva mé favority. První přiletělo Poletíme a byla to jízda, nebo snad let?

Po žhavém letu přišlo zchlazení, Vltava, ale s tou od Smetany měla pramálo společného, to se špinavou řekou snad... Marx, Engels, Beatles a Prasátko, jediné, co jsem od nich slyšel a co jsem považoval za poslouchatelné, než jsem je uslyšel na živo :-) Teď už snad raději šplouchání jakékoliv řeky...

Večer naštěstí přiběhlo zachránit stádo divé zvěře, SKAčkových Sto zvířat to opět pěkně roztočilo, tak jak se mi to líbí... Už se těším na další kolo ať už bude kdekoliv :-) BTW krom jiného stojí tento festival za návštěvu už jen díky možnosti prohlédnout si otevřená zákoutí pohledného a rozhlehlého zámku Kinských.


Žádné komentáře:

Okomentovat