Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 2. června 2014

Kůň, viděli jste ho, kůň!

Je pozdní nedělní odpoledne a já si to líně (jak jinak taky s parciální rupturou bicepsu femoris) šlapu na kole kolem Globusu do Lelekovic. Někde v půli cesty odbočím do lesa a jdu si odskočit... obrátím se od stromu, udělám dva tři kroky, zastavím se a hledím skrze les. Tu najednou slyším hlasitý dusot. Trhnu sebou. Střelhbitě otáčím hlavu. Kůň, řítí se na mě kůň! Uskočím vzad. Upírám zrak na to překrásné zvíře jak letí s větrem o závod po úzké strmé cestě lesem vzhůru. Nad sedlem se ladně vznáší neméně krásná dívka a s úsměvem se mi omlouvá. Zcela omámen nevnímám... Fascinující spojení něžné drobné dívky a mohutného svalnatého koně z něhož sálá nepopsatelná síla. Jejich soulad se mi vrývá do srdce, dech koně, úsměv dívky, dusot kopyt, něha vlajících vlasů, rychlost běhu... Vzápětí mizí v zatáče. Vydávám ze sebe jakési citoslovce úžasu a naplno ve mě hoří touha splnit si další dlouho nenaplněný sen, na jehož konci je něco takového...

Ne, nesním o tom, že se stanu nádhernou múzou, která oslňuje chlapy v lese letem na koni :-) Z tohohle pohledu je můj sen daleko realističtější, chci si rozumět s koňmi. Na jednu stranu mi je smutno, že nikdy nebudu moci nikoho omámit tak, jak se to dnes povedlo té neznámé, na stranu druhou o tom se mi ani nezdálo :-). Ono asi těžko bych ze sebe udělal múzu a kůň se kterým poletíme bude mít také jiné proporce, díky mému břichu a váze půjde jistě o nějaké pracovní plemeno schopné tahat obrovské těžké kmeny po lesích, atletické známky u něj budeme hledat stěží...

Ale i tak se už nemohu dočkat :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat