Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 13. dubna 2014

Liga je liga aneb poprvé nakulený

Nakulený, nakutálený, na kutálený... nebo nějak podobně. Neděle opět patřila Žďárské lize mistrů, pro tentokrát kuželkám ve Velké Losenici.

Počasí nám nepřálo, proto padla varianta letu na mašině (Láďa může děkovat Bohu nebo přírodě, že nemusel hazardovat se svým spolujezdeckým životem), proto padla varianta projížďky na kole (můžu děkovat Bohu nebo přírodě, že mě nečekalo další lepení čehokoliv, co by mi na kole zase vybouchlo), místo toho jsem se svezl autem spolu s Láďou, Marcelou, Májou a Káťou. Během cesty nás Láďa seznámil s teorii hry o níž jsem věděl jenom to, že asi nepůjde hrát bez koule a kuželek a pak jsem málem spokojeně usnul.

Pravidla byla jednoduchá - dvě hry po 20 hodech do plných jakýmkoliv stylem. Ano, mluvit o stylu u člověka, který bowling hraje zásadně na rychlost letu koule (ano, v mém podání jde spíše o vrh koulí) je trochu nadnesené... Jenže tu chybělo zařízení měřící rychlost koule, dokonce tu chyběly různě těžké koule (no tedy barevné byly, ale přišly mi všechny stejně těžké, tedy lehké), takže mi nezbylo než hrát na body. Jo a to mi nikdy nešlo :-) Myslím, že můj výkon aspiruje na nejhorší umístění v lize vůbec :-) Vyrovnaný bodový zisk 47 + 49 bodů bude stačit nejspíše na výsledkové přízemí. Alespoň za jedno se musím pochválit, házel jsem opravdu rychle a nezdržoval tak ostatní, no ono také když jde polovina koulí mimo kuželky, tak se nemusí čekat na srovnání spadlých kusů a může se valit o stošest...

Ale jak praví známé pořekadlo: "Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se." :-) Mimochodem to nebyl jediný pozitivní moment, nakonec se totiž Láďovi podařilo sestavit tým - Marcela se rozhodla vyzkoušet svoje štěstí v lize a nutno zdůraznit, že byla o 100% lepší než já, Láďa asi tak o 60% a tak od teď jedeme týmově, no měl bych jít do sebe a přestat to kazit týmu :-)

[EDIT]: Tak jsou k dispozici výsledky, vykutálel jsem na 145. místo ze 162 závodníků, celkově jsem se propadl z 52. na 68. místo. Jistě jeden z nejhorších mých výsledků vůbec :-) Chtělo by se mi říct vzhůru na běžecký trénink - Račín se blíží, ale nějak mi to nevychází, takže se běhat nebude :-) BTW gratuluji, Láďo, pěkně jsi mě předběhl v celkových výsledcích :-)

Výsledky:
  • http://zrliga.zrnet.cz/vysledky.php?v=m_vysledky_2014&p=vysledky/2014/kuzelky
  • http://zrliga.zrnet.cz/soubory/zrliga2014_4.xls
  • http://zrliga.zrnet.cz/ (copyright - pozvánka viz níže)


Žádné komentáře:

Okomentovat