Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 9. ledna 2022

ZLM 2022 - slalom aneb to snad raději poslouchat Shalom

Dva roky bez ligy, rok bez sportu...

První závod ZLM 2022, můj druhý závod v sezóně. Tak jdeme na to. Váha tady nehraje roli, takže si nestěžuji. Trénink by však mohl. Kolik jsem toho najezdil na sjezdovkách před závodem, tak to vám řeknu naprosto přesně. Jo ale který rok máte na mysli? Jakože nečerstvější trénink? Jo vy myslíte závod ve slalomu na lize pře 3 roky? Tak to bychom také měli. Jo a že jsem nestíhal start i přestože mě přihlásil Marek a já hned první jízdu jel na ostro v brankách, beru za veselou příhodu z natáčení. Natáčení závodních kilometrů... Nadšený z přežití jsem si dal i dal jednu či snad dvě cvičné jízdy a pak se znovu postavil do branek na Harusově kopci, abych se zlepšil snad o čtyři vteřiny a zajel jeden ze svých nejlepších časů ve slalomu na lize. Ve výsledku však průměrné 9. místo. Příště znovu a snad lépe. Lize zdar!


 

Žádné komentáře:

Okomentovat