Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 12. března 2017

ZLM 2017 - jak jsem dobruslil

...špatně nebo nějak tak, ale na druhou stranu jsem přežil. Což po pádu během rozbruslení úplně tak nevypadalo. Tedy ne že by šlo o tak vážný pád, bylo to spíše myšleno tak, že, když jsem sebou sekl v rozbruslení, kde se jede pomalu a o nic nejde, tak jak by to asi tak vypadalo při samotném závodě, kde... Kde vlastně také vůbec o nic nejde, ale člověk přesto jede na hraně (no jak jinak také na ledních bruslích, že). No takže jsem si všechno rozmyslel, od Janičky si půjčil cyklistickou přilbu, byť jsem původně o žádné nechtěl ani slyšet a ještě jsem (si) slíbil, že pojedu do zatáček pomalu, pardon, opatrně, no ono to asi znamená pomalu... BTW skvělá strategie pro závod a pro short track zvlášť, zvlášť, když těch zatáček je tam procentuálně více než rovinek :-) Ale co už, pády na ledě, ať už o led nebo o mantinel bolí a neměl jsem příliš chutí otloukat se jako bábovička. Zpropadené brusle, asi by stálo za to řádně je nabrousit aneb úkol pro příští sezónu. Už kolikátý rok si stěžuji na jejich tupost, které jsem tuto sezónu jedenkráte pomohl, při svém jediném bruslařském vystoupení na rybníku v Medlánkách :-)

Dobré, tak jsem vynašel hromadu dobrejch nápadů, nebo alespoň blbých výmluv omlouvajících moji mizernou výkonnost :-) Na stranu druhou, tentokráte jsme zvládli skvěle přípravu, rozuměj, že jsme s Janičkou a Láďou vyjeli na žďárský zimák včas, včas se zaregistrovali a já se dokonce tři čtvrtě hodiny rozhýbával, zkrátka nevídané!

A když došlo na samotný závod, pátou rozjížďku, ve které stál neznámý (místo Janičky), Láďa, Láďa a já, tak jsem zúročil vše natrénované :-) Od startovního povelu jsem se držel strategicky na posledním místě a během celého závodu jsem s tím nedokázal nic udělat :-) No takže umístění bude hodně tragické a tak mám o čem přemýšlet do příště...

[edit] S časem 0:49:89 (asi o 4s horším ve srovnání s rokem 2015) jsem se dopropadal až na 29. místo, trága :-)

Zdar. lize zdar


Žádné komentáře:

Okomentovat