Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 22. března 2016

Masové bledule aneb lesk a bláto Chléb(v)ské

Vtipné, netušil jsem, že někde rostou bledule tak hojně jako v povodí Chlébského potoka. Netušil jsem, že nějaké Chlébské, které si lze snadno zaměnit za chlévské, vůbec existuje... Přesto jsem se tam v neděli spolu s Jáňou podíval. Pohodová 16km dlouhá vyjížďka/procházka stála vážně za to, po dlouhé době jsem poznal nový kus téměř rodné země.

Krom překvapení z množství bledulí se záhy dostavila i další překvapení, jako třeba ukazatele "bledule", jako třeba přítomnost půlky Brna, jako třeba skutečnost, že většina lidí by auty dojela snad až doprostřed lesa, jako třeba, že se Chlébské změnilo v obrovitánské parkoviště, jako třeba, že ve Chlébském jela naplno občerstvení pro turisty, jako třeba, že Chlébský potok připomínal na většině svého toku, kterou jsem viděl, jedno velké smetiště. Zkrátka jsem se nestačil divit a to se učím nedivit se :-)

Krom bledulí a vůně lesa za pozornost stojí i kaplička v Skoroticích a nečekaný výhled na Pernštejn z modré turistické nad Nedvědicí.

Trasa na mapě odhalí případné detaily cesty.


Žádné komentáře:

Okomentovat