Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 2. února 2014

Imbolc a rok koně v Javoří

První únorový víkend jsem se s kamarády zúčastnil vítání čínského nového roku a oslavil Imbolc a to všechno na chatě v Javoří nedaleko Mohelnice. Díky psychické a výživové přípravě na nadcházející závody jsem se neúčastnil omamného hodování, za kterým lze hledat, najít a spatřit neúnavné gourmety Zuzku a Pavla. Sice je těžké slavit s plnou pusou těstovina a vloček, ale co se dá dělat, že? :-) Krásný víkend poněkud halilo do mlhy mé příjezdové uklouznutí na schodech, kdy jsem byl ještě nakonec rád, že jsem nepřišel o loket a zejména páteř, aneb takový sešup po zádech jsem ještě nezažil. No sešup, spíše jsem vyhodil kopýtka (ne "z") a dříve než jsem si cokoliv stihl uvědomit, tak jsem ležel na zemi respektive na schodech... Ale nakonec jsem se probudil k životu (ještě aby ne kurňa) a mohl se zúčastnit sobotní procházky, při které jsem zanechal soudruhy na Mírově (ne ve vězení, nýbrž v rybí nebo rybářské hospodě, kdo ví,  třeba je to jedno) a sám pokračoval velkým obloukem zpět na místo určení (vypuštění). Jo to byla moc pěkná procházka, díky sněhovému poprašku, poměrně nízké teplotě a slunci na nebi jsem si to vážně užil, trasu 17km jsem si pak prodloužil o dalších asi 6km při čekání na kamarády, kteří se trochu otměli. Cestu ukazuje mapa. O víkendu jsem se také krom konin dostal k mnoha zajímavým informacím ze zbrojařské oblasti, díky Michale, bylo to vážně dobré. Když nad tím tak přemýšlím, měl bych si jakožto pacifista ujasnit, co je tak fajn na zbraních :-) To sem ale nepatří. Zato by sem mohlo patřit povídání o cestě do a z Javoří, ale že se lidem v autě chce zvracet (zvlášť, když sedím za volantem), že jezdím pomalu, že nakupování s těmi, kteří mají již nakoupeno není lehké, že klouzání na ledě po Brně je o poznání větší zábava a že bez mapy pro orientační běh se ztratím i na Svoboďáku ví každej, tak to nenapíšu.


Žádné komentáře:

Okomentovat