Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 23. prosince 2013

Viróza "zničlyžka" mi jde po krku

Po krásné běžkařské dovolené jsem měl v pondělí naplánované volno, jenže mi to nedalo, vyjel jsem na Novoměstskou sjezdovku a dal si na klasických běžkách výjezd nahoru a pak sjezd dolů, nebýt toho, že jsem se slušně rozsekal, tak bych i uvažoval o dalším výběhu :-)

Pak jsem se rozhodl kouknou do Vysočina arény, jak to vypadá se sněhem a světě div se, byl tam :-) Parádně upravený dvoukilometrový okruh s dvěma stopami na klasiku a širokou plochou na bruslení. Dal jsem si tři a běžel se domluvit s Jirkou na odpoledním běžkování. Málem bych zapomněl na ten luxusní příklad - na parkovišti stál prázdný otevřený Sharan, tedy prázdný až na to z autosedačky křičící nemluvně :-) tatínek se jistě dobře bavil na běžkách :-)


Odpoledne jsem nechal doma klasické běžky a vzal si závodní skate běžky včetně pořádných karbonových holí a užíval si ten fofr :-) Tedy užíval do posledního, sedmého, okruhu, kdy se v kopci ozvalo "cvak" a hůlka v pr... ku*a ku*a ku*a... Po zlomených běžkách, roztržené bundě, tričku a rukavicích (kalhoty jsem raději ještě moc neprohlížel) ještě zlámané hole. Viróza "zničlyžka" mi jde po krku, za poslední tři dny mě stála okolo 5-6 kKč. A to nemluvě o tom, že jsem během posledního týdne dal na reklamaci jedny běžecké boty a jedny rukavičky běžeckých holí. A teď přemýšlím, zda mi vůbec něco zbude z výbavy na Jizerskou 50 :-)


V úterý jsem si běžky zopakoval, tentokráte spolu s Jančou, Jirkou a Jakubem. Ač se počasí netvářilo ani zdánlivě přívětivě, přesto to bylo skvělé, padlo 15km se závěrečným výběhem na sjezdovku. Že jsem se po cestě dolů vysekal na svých oblíbených skatech raději zmiňovat nebudu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat